Prislista

Hos oss får du en trygg, säker och prisvärd utbildning oavsett behörighet. Våra trafiklärare har en gedigen utbildning och många års erfarenhet, vilket i tillsammans med skräddarsydda utbildningar gör att du får ditt körkort så snabbt och smidigt som möjligt.

Bil (B körkort)

• Paketerbjudande - Startpaket 4 795:-

Komplett digitalt teoripaket inkl. lärarledda teorikurser, riskettan samt 3x körlektioner på 50 minuter.
    Perfekt för dig som är sugen på att komma igång med körkortet!
    Ordinarie pris: 6 350:- | Spara 1555:-

• Paketerbjudande - Medium 14 395:-

Komplett digitalt teoripaket inkl. lärarledda teorikurser, riskettan, risktvåan, 10x körlektioner på 50 minuter samt bilhyra till körprov.
    Ordinarie pris: 16 190:- | Spara 1 795:-

• Paketerbjudande - Large 18 295:-

Komplett digitalt teoripaket, riskettan, risktvåan, 15x körlektioner på 50 minuter samt bilhyra till körprov.
    Ordinarie pris: 20 290:- | Spara 1 995:-

• Paketerbjudande - 5x körlektioner 4000:-

5x körlektioner på 50 minuter styck.
    Ordinarie pris: 4100:- | Spara 100:-

• Paketerbjudande - 10x körlektioner 7900:-

10x körlektioner på 50 minuter styck.
    Ordinarie pris: 8200 :- | Spara 300:-

• Handledarkurs 480:-

Handledarkursen, även kallad introduktionsutbildning, krävs för att få övningsköra privat. Kursen är aktuell för både handledare och elev, båda måste med andra ord gå kursen för att få övningsköra tillsammans.

• Inskrivning med digitalt teoripaket 2000:-

Komplett digitalt studiematerial som du kommer åt från din dator, mobil eller surfplatta. Du kan se på filmer, lyssna på texter och göra obegränsat med tester online. I paketet ingår det även lärarledda teoriforum

• Inskrivning utan material 1000:-

Om du endast vill ta körlektioner. Vi kommer inte kunna boka dig på teoriprov.

• Körlektion 50 min 820:-

Personlig körlektion på 50 minuter.

• Riskettan 800:-

Obligatorisk teoretisk utbildning för körkortstagare. Kursen är 3 h och behandlar ämnen som alkohol, trötthet och riskfyllda beteenden i trafiken.

• Risktvåan / Halkbana 3400:-

Obligatorisk praktisk utbildning som innefattar körning på vår suveräna halkbana. Här får du chansen att på ett säkert sätt testa på att köra på olika vägunderlag och göra olika manövrar.

• Hyra av bil till körprov 700:-

Använd samma bil som du har haft körlektioner i till ditt körprov för att vara så avslappnad och bekväm som möjligt. Endast inskrivna elever.

• Intyg läs- och skrivsvårigheter och ansökan för anpassat prov 600:-

Ansökan om anpassat prov är utan kostnad för inskrivna elever

Moped (AM körkort)

• Paketerbjudande - AM körkort 5700:-

Komplett utbildning som innehåller både all obligatorisk teori samt praktik. Klass 1 gäller moped som får färdas i max 45km/h.

MC (A körkort)

All MC utbildning sker i Kalmar hos vår systerskola Kalmar Trafikskola. Klicka här för att komma till deras hemsida.

• BE - Inskrivning med material 2000:-

Obegränsat antal digitala teoriprov på nätet och BE bok.

• BE - Inskrivning utan material 1000:-

För dig som endast vill ta BE-körlektion

• BE - Teoribok 500:-

BE-boken för dig som hellre pluggar teorin på det traditionella sättet.

• B96 - Körlektion 90 min 1690:-

Körlektion med släp på 90 minuter.

• BE - Körlektion 90 min 1690:-

Körlektion med tungt släp på 90 minuter.

• B96/BE - Hyra av ekipage 1850:-

Hyra av komplett ekipage till trafikverkets körprov för B96/BE.

Alla priser är inklusive moms.